Witam na blogu poświęconym mojemu odkryciu potężnej własności umysłu ludzkiego. Istotę odkrycia można wyrazić słowami ...Osoba która posiada zarejestrowane w podświadomości destrukcyjną formę emocjonalno-umysłową a osoba która jej nie posiada/została usunięta nigdy nie będzie to ta sama osoba... Dzięki tej własności można bezpowrotnie przyczynowo pozbyć się/wyleczyć depresję/osobowość depresyjną, nadwrażliwość emocjonalną, fobię społeczną, osobowość unikającą (lękliwą)





Autorska Samoterapia i Samouzdrawianie Psychiczne ONLINE

Autorska Samoterapia powstała w następstwie mojego odkrycia potężnej własności umysłu ludzkiego. Dzięki tej własności możliwe jest przyczynowe wyleczenie/pozbycie się w zasadzie każdej bolączki na którą cierpią ludzie o podłożu psychicznym. Wyłączając z tego schorzenia, które są następstwem fizycznych i genetycznych uszkodzeń neurologicznych.
Odkrycie to można określić w następujących słowach "osoba która posiada zarejestrowaną w podświadomości destrukcyjną formę emocjonalno-umysłową a osoba która jej nie posiada/została usunięta nigdy nie będzie to ta sama osoba"
Jakie problemy dzięki mojej samoterapii możesz samodzielnie rozwiązać bezpowrotnie na poziomie DNA swojej osobowości?
- usuniesz bezpowrotnie/przyczynowo fobię społeczną
- pozbędziesz się osobowości depresyjnej która jest generatorem depresji
- pozbędziesz się nadwrażliwości emocjonalnej
- pozbędziesz się generatorów myśli samobójczych
- pozbędziesz się wszelkiej maści niekorzystnych cech osobowych np. nieśmiałości (młodsza siostra fobii społecznej) osobowości unikającej (lękliwej)
- pozbędziesz się natrętnych myśli
- usuniesz wielopokoleniowe kompleksy wychowawcze jak również te losowo/środowiskowo nabyte
- obniżysz poziom stresu wewnętrznego na poziomie osobowości
- pozbędziesz wszelkich lęków/fobii nie mających racjonalnego uzasadnienia
- pozbędziesz się przyczynowo wszelkich problemów na poziomie charakterologiczno-osobowościowym
- dodatkowo w ramach procesu eksplozji rozwoju ulegnie inteligencja emocjonalna, pewność siebie, poczucie własnej wartości, asertywność, wiara w siebie, talenty, potencjał i naturalne predyspozycje na wielu płaszczyznach
Samoterapia składa się z 2 części
1) Szkolenie podstawowe - nauka i praktyczne zastosowanie mojego odkrycia.
2) 6 Poszkoleniowych godzinnych sesji. Jedna sesja poświęcona jednej sferze osobowości
CENA 1500 zł/os

Proces rejestrowania i usuwania destrukcyjnych form emocjonalno-umysłowych zarejestrowanych w podświadomości




Przykłady kilku SFER/PODSFER osobowości, problemów oraz jak poszczególne destrukcyjne formy emocjonalno-umysłowe kształtują osobowość osób zainfekowanych

1) PODSFERA INTELEKTUALNA
2) PODSFERA POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI


3) PODSFERA PREDYSPOZYCJI, TALENTÓW, POTENCJAŁU, MOŻLIWOŚCI

4) SFERA EGZYSTENCJONALNA





 

 
 Kontakt 

 

Obserwuj nas na:



10 komentarzy:

  1. polecam szkolenie. jestem 3 miesiące po... dlatego mogę stanowczo stwierdzić że pozbyłem się jednej z najbardziej namolnych i denerwujących mnie myśli która nawiedzała mnie zawsze jak chciałem coś zacząć robić...ufff teraz dużo lżelsza głowa za co dziękuje i pozdrawiam Konrad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Konrad za komentarz i świadectwo. W takim razie życzę abyś teraz zaczął długą serię sukcesów. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dzięki wiedzy jaką zyskałem faktycznie powoli odnoszę sukcesy.
    Bardzo dziękuję i jednocześnie bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity rozwój,niesamowite szkolenie,polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam szkolenie, naprawde gleboka sprawa, pozbylam sie mysli ktora meczyla mnie od kiedy pamietam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam wszystkim szkolenie, dzieki usunieciu jednej destrukcyjnej konstrukcji moje zycie zaczelo zmieniac sie w sposob o ktorym nawet nie myslalem ze jest mozliwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, tak niesamowite rzeczy są możliwe kiedy już nie ma destrukcyjnych konstrukcji, dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń